Photoshop tutorialok

Photoshop tutorialokFőoldal Photoshop tippekTutorialok Photoshop trükkökLetöltések Photoshop tutorialokVicces Photoshop tippekBakik Photoshop trükkökVersenyek Photoshop oktatásElérhetőségek Photoshop tutorialok


Dobj egy lájkot!

Photoshop Tutorialok

Egy blog tele Photoshop segítségével készített vicces képekről, iszonyatosan nagy bakikról amiket profik végeztek, és természetesen Photoshop Tutorialokról, ha már ez a blog címe :D

Elérhetőségek

Facebook - Kobán Richárd Photoshop Twitter

Ajánlom őket

Archívum

Lépjünk túl egy kicsit a Photoshop bakikon, eleget szörnyülködtünk már a falat és csuklót törő izmos ciciken, és a szuper-gabonapelyheken, amiktől fogyasztás után kifehérülsz.

A jövő autója - Photoshop

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez a kép nekem kifejezetten tetszik, van benne rengeteg kreativitás, türelem (mert nem 5 perc lehetett megcsinálni, és nem is 6...), és lám, sehol egy orbitális baki... ritka momentum emberek élvezzük ki! Gondoljatok csak bele, milyen vagány lenne egy ilyen kocsival furikázni a melóba, vagy a suliba, vagy csak én vagyok ilyen kocka, hogy ez nekem tetszik :D

Én a szerkesztő helyébe még a kilincset is levettem volna az ajtó oldaláról, ha már egy futurisztikus autóról beszélünk, nehogy már fáradnunk kelljen azzal, hogy a mutatóujjunkat beszálláskor ekkora erőfeszítésnek tegyük ki.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://photoshop-tutorialok.blog.hu/api/trackback/id/tr992963211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.